Ben je niet tevreden over hoe een medewerker van de gemeente je heeft behandeld? Word je niet teruggebeld door een medewerker? Of heb je een andere klacht? Laat het ons weten en we gaan er met je over in gesprek.
 

Klacht indienen

Schrijf in een e-mail of brief waarom je niet tevreden bent over onze dienstverlening. Zet in de e-mail of brief:

  • jouw naam en adres
  • jouw telefoonnummer
  • een beschrijving van jouw klacht

En stuur het naar gemeente@hethogeland.nl. Of per post naar:

College van burgemeester en wethouders,
ter attentie van de klachtencoördinator
Postbus 26
9980 AA Uithuizen

Niet eens met klachtbehandeling

Meld het bij de klachtencoördinator. Deze zoekt naar een passende oplossing. Ben je het daarna niet eens met de manier waarop je klacht is behandeld? Dan kun je terecht bij de Nationale Ombudsman.

Ben je het niet eens met een besluit van de gemeente? Dan kun je geen klacht indienen. Wel kun je dan bezwaar maken.