Klacht indienen
Als u niet tevreden bent over hoe de gemeente u heeft behandeld, laat het ons dan weten. We gaan dan met u in gesprek. Is uw klacht daarna nog niet opgelost dan handelen we het formeel af. U krijgt van ons een bericht met de beslissing.
Klacht indienen
Schrijf in een brief waarom u niet tevreden bent over hoe de gemeente u heeft behandeld. Bijvoorbeeld omdat u geen antwoord heeft gekregen op een brief of e-mail. Of omdat een medewerker of bestuurder onbeleefd zou zijn geweest.
Vermeld in de brief:
- uw naam en adres
- uw telefoonnummer
- een beschrijving van uw klacht
Stuur de brief naar:
College van burgemeester en wethouders ter attentie van de klachtencoördinator
Postbus 26
9980 AA Uithuizen
Niet eens met beslissing
Bent u het niet eens met de beslissing of met de manier waarop uw klacht is behandeld? Dan kunt u terecht bij de Nationale Ombudsman.
Bent u het niet eens met een besluit van de gemeente? Dan kunt u geen klacht indienen. Wel kunt u bezwaar maken.