Klacht indienen

Bent u niet tevreden over hoe een medewerker van de gemeente u heeft behandeld? Laat het ons weten en we gaan er met u over in gesprek. Is het daarna nog niet opgelost? Dan besluiten we officieel over uw klacht en sturen u een bericht met de uitkomst.

Klacht indienen

Schrijf in een e-mail of brief waarom u niet tevreden bent over hoe u bent behandeld. Bijvoorbeeld omdat een medewerker of bestuurder onbeleefd is geweest. Zet in de e-mail of brief:

  • uw naam en adres
  • uw telefoonnummer
  • een beschrijving van uw klacht

En stuur het naar gemeente@hethogeland.nl. Of per post naar:

College van burgemeester en wethouders,
ter attentie van de klachtencoördinator
Postbus 26
9980 AA Uithuizen

Niet eens met beslissing

Bent u het niet eens met de beslissing of met de manier waarop uw klacht is behandeld? Dan kunt u terecht bij de Nationale Ombudsman.

Bent u het niet eens met een besluit van de gemeente? Dan kunt u geen klacht indienen. Wel kunt u dan bezwaar maken.