Besluiten college 6 februari 2024

Er zijn deze week geen collegebesluiten genomen die extern bekend kunnen worden gemaakt.

Activiteiten collegeleden

Leden van het college zijn aanwezig bij de volgende activiteiten (6 - 18 februari):

• 7 februari: Wethouder Eltjo Dijkhuis is jurylid bij de voorrondes Nationale Voorleeswedstrijd in OBS Klinkenborg aan de Pastorieweg 6 in Kantens. Tijdstip: 15.00 uur.
  • 13 februari: Het college van B&W sluit op 13 februari het carnaval af in Kloosterburen. Dat is om 17.00 uur in het Kronkelhoes in Kloosterburen.
  • 18 februari: Burgemeester Henk Jan Bolding geeft op verzoek van Stichting Agricola Laurentius een lezing over zijn burgemeesterschap in Het Hogeland. De lezing is in de Laurentiuskerk aan de Kostersgang 8 in Baflo. Tijdstip: 15.00 uur.