Klein evenement melden

Voor een straatfeest, buurtbarbecue of rommelmarkt met minder dan 150 bezoekers kunt u meestal volstaan met een melding. Als organisator geeft u dit 4 weken van tevoren door aan de gemeente.

Voorwaarden

  • Er zijn minder dan 150 personen tegelijk aanwezig.
  • Het duurt maximaal een dag en vindt plaats tussen 7.00 uur en 0.00 uur (op zondag tussen 13.00 uur en 0.00 uur).
  • Eventuele muziek is er alleen tussen 8.00 uur en 23.00 uur.
  • Verkeer en hulpdiensten hebben vrije doorgang.
  • De organisator is 18 jaar of ouder.
  • Geplaatste objecten zijn per stuk niet groter dan 10m2.
  • Het vindt plaats zonder gebruik van dieren.

Voldoet u niet aan deze voorwaarden, dan heeft u mogelijk een evenementenvergunning nodig. Bel ons voor advies als u het niet zeker weet: 088 - 345 88 88.

Contact

Telefoonnummer

088 - 345 88 88, maandag tot en met vrijdag, 9.00 – 17.00 uur

WhatsApp

06 - 1145 0530, maandag tot en met vrijdag, 9.00 – 17.00 uur

E-mailadres

gemeente@hethogeland.nl

Postadres

Gemeente Het Hogeland, Postbus 26, 9980 AA Uithuizen